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弊社名(もしくは弊社社員名)を装ったなりすましメールについて《About Email Spoofing disguised as our hotel name (or our employee's name).》

現在一部のお客様に対し、弊社社員になりすました
迷惑メール(スパムメール)が送信されている事実を確認いたしました。
メール送信の対象となりました皆様には、
多大なご迷惑をお掛けいたしましたことを、深くお詫び申しあげます。
 
本迷惑メールは、弊社が送信したものではございません。
 
受信された際には、メール本文のリンクにはアクセスせず、
削除または迷惑メールとして破棄していただきますようお願い申しあげます。
 
また、本件につきまして調査をいたしました結果、
メール送信の対象となった皆様の個人情報および、
決済情報は一切漏洩いたしておりませんのでご安心くださいませ。
 
弊社におきましては、不正アクセスの防止など情報セキュリティには
十分注意しておりますが、引き続き対策を強化してまいります。
 
以上、何卒よろしくお願い申しあげます。


We confirmed the fact that Email Spoofing (spam mails) are being sent to our guests disguised as our hotel name
 or our employee’s name.
For mail recipients, we would like to express our sincere apologies for any inconvenience caused by this incident.
 
Those Email Spoofing were not sent by us.
 
When received, please delete or destroy it as a spam mail before accessing the link.
 
As a result of the investigation of this case, we are sure that the personal information and payment information of the recipients are not leaked outside. You may set your heart at ease.
 
For information security such as prevention of unauthorized access, we will continue to strengthen our measures.
 
Thank you for your kind attention.